henne hen e romme mett d!

mandag, september 18, 2006

Bitt av basillen?

Ja da har det seg slik at jeg er blitt bitt av bassillen som det så fint heter. Jeg skal begynne å blogge. Det skyldes at jeg rett og slett kjeder meg ganske mye her jeg sitter i en litt sliten gammel kjellerleilighet i solheimsviken i Bergen. Hva gjør så en trønder i Bergen tenker kanskje du? (så klart gjør du ikke det, men la oss nå si at du gjorde det) Jo det har seg slik at jeg studerer til å bli en slik en mariningeniør. Det er nå det jeg har startet på så får vi nå se om jeg er ferdig med det om tre år.

Jeg har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal skrive om på denne bloggen min. Om det blir en typisk blogg hvor jeg skriver om mine dypere tanker og løsningene på våre kjære verdensproblemer eller en slik blogg hvor jeg skriver at jeg har startet egen kaninfarm i leiligheten. Tiden vil vise. Det er nå i allefall godt å komme igang med å skrive så får vi se hva tiden bringer.