henne hen e romme mett d!

tirsdag, januar 30, 2007

Åpningstider

Hvorfor er det slik at butikker stenger klokka fem på hverdager? Skulle i dag innom fretex og musikkforettning. Siden jeg da sto opp til lunch og faktisk jobbet litt med skole et par timer så kom jeg meg ikke ut døra før halv fem. Når jeg kom frem til fretex kl 1701 så viste det seg at de akkurat hadde stengt. Så da trasket jeg bort forbi den blå stenen opp til musikkbutikken og den stengte også fem. Det er umulig å dra rundt å kjøpe ting hvis alle butikkene skal stenge før en lang dag er over. Det positive er at Platekompaniet alltid er åpent. Seks cder til 460,- ikke verst. Kjøpesentrene har også åpent lenge, men der er det jo bare klesbutikker og frisører. Sist jeg sjekka solgte ikke de plektre og en søt liten capo.

Lenge siden det har regnet så mye. Trenger ikke vinterklær i Bergen med 7+ og regn!