henne hen e romme mett d!

mandag, januar 15, 2007

Mangel på fokus


I den siste tiden har jeg slitt veldig med å få rett fokus. Etter jeg kom tilbake til Bergen føler jeg tiden har gått alt for fort uten at jeg på noen som helst måte har fått gjort en brøkdel av det planlagte. Det startet med at jeg ble syk og fikk hodepine på forelesninger. Dette er ikke så gunstig kombinert med en plan om å flytte på meg. En plan om å jobbe mer med skole smatidlig som jeg skulle flytte var egentlig i overkant opptimistisk. Problemet var bare at jeg har et skadet hofteledd som har forverret seg i løpet av de siste månedene. Dette har resultert i at jeg kanskje skal sette inn et kunstig ledd. Alt dette har surret rundt i hodet mitt og til slutt resultert i at jeg ikke får sove og lite overskudd til i hele tatt å gå på skolen. Siste dagene har vært en opptur og det ser lysere ut, men det er ikke helt tilbake til normalen.

Alt dette er vel årsaken til at jeg har vært så dårlig til å blogge i jula og på nyåret. Satser på at jeg skal komme sterkere tilbake nå! Det er bare å komme med tips hvis det er et tema eller et eller annet som du har lyst til å høre mer om så kanskje jeg skriver om det!

Det hadde vært fint hvis noen hadde en magisk oppskrift på hvordan man kan få bedre overskudd i hverdagen!