henne hen e romme mett d!

fredag, desember 22, 2006

Juleoppdatering

Har blitt en stund siden jeg sist blogget nå og jeg kjenner at det 
egentlig er fordi jeg har kommet hjem og tatt ordentlig juleferie. Har nesten ikke vært på datan siden jeg kom hjem og da blir det ikke så mye blogging. Siden jeg kom hjem har jeg hjulpet pappa med å isolere og spikre panel i taket i yttergangen i en leilighet vi pusser opp. Sett masse på TV siden jeg ikke har TV i bergen. Min siste bragd var å vinne et slag RISK i kveld. Spilte sammen med brosjan, bjørnulf og johan. Størst egentlig å slå brosjan siden han har hatt en tendens til å være et hakk bedre enn meg i startegispill.

Ellers så er det fint lite julestemning i trøndelag for tiden, men det er vel kanskje slik over hele landet. Skal prøve å blogge litt oftere, men jeg garanterer ingen ting i jula. Skal i allefall komme sterkt tilbake på nyåret.