henne hen e romme mett d!

lørdag, desember 09, 2006

Shopping og søvnløshet

Det er lenge siden jeg har stått opp så tidlig på en lørdag. Mona skulle nemlig ut til lagunen på toys'r'us og kjøpe noen prinsessekokebøker og fikk dratt med meg på prosjektet. Det bli ikke stort av det siden de ikke hadde dem der men på en annen bokhanden. Dessuten så var det ikke så veldig mye å skryte av de oppskriftene som var i de. Det hele endte med at vi fikk en fin dag på lagunen storsenter med diverse julegaveshopping. For min del fikk jeg tak i gave til brosjan så da er en av seks-sju gaver i boks.

For tiden sliter jeg med søvnløshet og mangel på døgnrytme. I natt sov jeg kanskje maks et par timer. Selv om jeg var trøtt når jeg la meg i går kveld så lå jeg å så i taket fra klokka ett til sånn rundt seks halv sju. Det ble jo ikke noe bedre av at de over kom hjem sånn rundt halv fire og begynte å spille musikk. Greit nok det men når de spiller en blanding av dårlig pop og trance/disco så er det faktisk de to sjangerne jeg hater mest og ble liggende å irritere meg over musikksmaken deres. Håper det går bedre i kveld.