henne hen e romme mett d!

onsdag, desember 06, 2006

Liten oppdatering

Det har blitt en liten stund siden jeg blogga sist. Det skyldes egentlig bare sløvhet og litt mangel på ting å blogge om. De siste dagene har jeg nemlig vært oppslukt i det fantasktiske spillet "Heroes of might and magic IV". Det har ført til at jeg har snudd døgnet litt og de siste dagene har gått til sengs når de ivrigste a-menneskene har begynt å tenkt på å stå opp. Denne uka har jeg vel egentlig bare spilt data. Det skal nevnes at jeg var på siste kriktrening før jul, må si at det var skuffende oppmøte blant hurdals venner. Nå blir det lenge til neste volleyballtrening...

I kveld har jeg kanskje fått en ny topp ti sang nemlig "Rumba med Gunn" av Di Derre. Fantastisk fin låt og ganske lett å spille på gitar så det må bare bli en slager. Ellers er jeg på jakt etter nytt bosted, blir litt dyrt med nesten 4500,- i måneden når en egentlig ikke er av den sparsomme typen. Det blir som mannen sa: "Det er plass til mye god mat i et tomt kjøleskap"