henne hen e romme mett d!

fredag, desember 01, 2006

Brann-helt i RBK-skjorte!

Jeg er ofte inne og skjekker de siste nyhetene på diverse nettaviser før jeg leger meg på kvelden. Egentlig en ganske dårlig vane siden det fører til at jeg ofte legger meg sent, men det har ingenting å si siden jeg nå har ferie. Nå i kveld var hovedsaken på iBergen om en Brann-helt. Denne helten er Trond Egil Soltvedt og grunnen til at jeg gidder å blogge om det er at de har prestert å legge ut et bilde av mannen i Rosenborg-skjort. Selv om mannen har spilt for Rosenborg så er det ganske merkelig at en bergensk nettavis skriver om en Brann-helt og poster et bilde av ham iført Rosenborg skjorte. Det skal da sies at det ikke kommer tydelig fram av bilde at det er en RBK-skjorte, men jeg har en likedan liggende hengende i skapet.

Jaja så var kanskje ikke dette så veldig interresant, men jeg synes det var litt morsomt og kanskje litt dårlig jobb fra iBergen sin side.