henne hen e romme mett d!

torsdag, november 23, 2006

Torsdag (morgen?)

Da var det blitt torsdag. Tiden går egentlig ganske fort. Nå har jeg
 vært på skolen siden klokka ni. Mange vil kanskje si at det ikke er 
så veldig tidlig, men det er tidenes Bmenneske det er snakk om her. 
Skal møte resten av gruppa og skrive evaluering for semesteret halv elleve og da er det ganske bra synes jeg å møte opp klokka ni og sette seg og jobbe. Pleier som oftest å være alt for trøtt på morran til at jeg står opp før jeg må, men i dag sto jeg opp bare en halv time etter alarmen hadde gått. 
Oppgaven er forøvrig dritkjip, men det har jeg kanskje nevnt tidligere.

Litt historie:
23. november i 1990 startet den første ekspedisjonen bare 
bestående av kvinner til sydpolen. 32 år etter første kvinne 
var der. 79 år etter at Amundsen plantet det norske flagget der.