henne hen e romme mett d!

søndag, november 19, 2006

Helgas aktiviteter.

Dette har vært en helg litt utenom det vanlige med aktivitet for min del. Startet på fredag hvor jeg som nevnt fikk dratt med meg en gjeng på Kings of Convenience i Johanneskirka. Det var helt fantastisk, litt kjedelig at jeg i går fikk vite at Bjørn og Mike også hadde vært der, kunne jo funne på noe etterpå. I går sov jeg lenge og våkna slik at jeg akkurat rakk å dra ned på polet på bystasjonen. Var på vors hos elin og ann elin. Bortsett fra at jeg bare kjente halvparten så var det sabla bra. Bjørn og Mike stakk innom på sin runde rundt om kring for å møte folk. Endte etter verdt opp på kvarteret hvor det var en slags hiphop-greie, ikke helt min stil. Ble en ganske bra kveld sånn alt i alt.

I dag våknet jeg av at jeg fikk en melding med beskjed om at det ikke var i dag, men neste søndag jeg skulle styre lyd i Norkirken. Kjekt å få vite i god tid tenkte jeg. Nå kan jeg jo gå klokka fem og møte resten av gjengen. Forøvrig 19 dager til eksamen, nærmer seg litt for fort kjenner jeg, men det går nok på et vis, det er bare mattematisk analyse det er snakk om.