henne hen e romme mett d!

torsdag, november 09, 2006

Sliten på en god måte?

Kom hjem tidligere i kveld etter min andre trening på krik på tre dager. Hadde så klart påfølgende styrketrening begge gangene og er ufattelig støl og sliten nå. Av en eller annen grunn føles det allikevel litt godt. Dette høres helt sprøtt ut inne i hodet mitt. Synes jeg virkelig det er godt å være sliten å støl etter å ha trent. Jeg tror nesten jeg begynner å bli litt sprø. Kanskje skyldes det for lite sosial omgang. Eller så skyldes det at den personen som jeg er mest sammen med for tiden har gått idrett på videregående og faktisk digger det å trene. Tror kanskje jeg bør trappe ned litt. Gjeninføre cola, potetgull og en god film seks til ti ganger i uka, slik jeg hadde det når jeg bodde hjemme. Det var tider det!

Fikk forresten den nye skjorta til Krikbergen i dag, var ganske kul egentlig. Brun skjorte med rosa skrift høres kanskje litt merkelig ut, men det var kanskje kult.

Avslutte med en liten Quiz:
Hvilken film er det følgende sitat hentet fra:

"When people ask me if Michael Sullivan was a good man, or if there is no good in him at all. I always give the same answer: He was my father."