henne hen e romme mett d!

torsdag, oktober 26, 2006

Hvordan har været vært i dag?

Ja det er et veldig godt spørsmål. Jeg har absolutt ingen anelse. 
I dag har jeg nemlig ikke vært ute. Våknet sånn rundt 11-tiden og gadd ikke stå opp. Hadde ingen forelesninger i dag så da lå jeg og så i taket en stund. Fikk melding av Kristin som endelig har fått tak i en kazoo! Gratulerer og velkommen med i klubben! Etterhvert fikk jeg dratt meg ut av senga og dradd meg bort til skrivebordet. Etter et par timer med skolearbeid var det på tide med middag. Ukens tilbud på mega: bigone til ufattelige 19.90. Dere skjønner kanskje hva jeg lever på denne uka...

Etter en film, litt surfing og masse gitarspilling var det på tide å skrive litt blogg igjen. Er blitt en stund siden sist nå. Er litt støl i musklene etter krik i går og fortsatt ikke helt uthvilt etter helga. Hadde ei ufattelig trivelig helg midt i den tetteste skogen på østlandet. Kommer alltid til å savne tiden på Verket. Kommer nok snart tilbake igjen og jammer litt.

Andre ting som bør nevnes:
Rosenorg har nok en gang slukket Brann. Inkasserer høyt sannsynlig seriegull nr. 20 på søndag.
Ørjan Berg takker for seg på Søndag. Nok en legende i norsk toppfotball gir seg. Takk for alt!!!
Lovsangsfest i Norkirken på lørdag.
Kanskje læreryrket er litt undervurdert...