henne hen e romme mett d!

onsdag, september 27, 2006

Blodslit...?

Ja da har det seg slik at jeg har vært og trent. Det er bare
5 måneder siden sist jeg hadde noe som lignet på fysisk trening
i treningsstudio. Var først på Krik i fantofthallen og etterpå var jeg med kristian, ander og einar og pumpa i studio etterpå. Det var ikke hardeste økta jeg har vært med på, men etter å i tillegg ha ristet hjem 4 km på en sykkel så kan du si at jeg er ganske sliten i det lille som er av muskler på kroppen. Kan vel ikke nekte for at det er en litt deilig følelse å være skikkelig sliten. Merket at det var en stund siden forrige gang. Siden jeg nå har kjøpt et slik et semesterkort så må jeg nesten begynne å trene litt fast. Det kan bli en utfordring.

I morgen er da den store dagen hvor mitt kjære Rosenborg skal ta igjen "serieleder Brann". Det ligger litt i kortene synes jeg. Det er vel bare i år en kan sette sammen de to ordene i den rekkefølgen. Brann kommer nok heller ikke i år til å dra i land dette.

Vi e' alltid med Rosenborg!