henne hen e romme mett d!

fredag, september 22, 2006

Svingende dag!

Dagen i dag har vært litt svingende. Det hele starta med at jeg kom på skolen å fikk vite at gruppa jeg jobbet sammen med hadde bestemt seg for tema, fjernstyrte undervannsbåter, og skulle vente med å jobbe til uka som kommer. Dette skyldes kanskje at jeg var en halvtime for sein og at jeg har vært syk siste uka. Dermed så satt jeg på skolen kl halv elleve og dagens eneste forelesning var klokka ett. Kunne med andre ord sovet noen timer ekstra. Forelesningen var skikkelig kjip og jeg lærte ikke noe spesielt nytt. Det hele bestod av en dame fra biblioteket som snakket om hvordan vi best kunne søke etter stoff på internett etterfulgt av en 18 år gammel film om presentasjonsteknikk. Jeg konkluderte kjapt med at jeg egentlig ikke hadde trengt å komme på skolen i det hele tatt. Veldig kjip dag hittil med andre ord.

Det litt mer positive var at sykkelen, som jeg satte inn til reperasjon i går, var ferdig reparert kl. fire. Kjekt å sykle ogjen uten at hele styret ristet meg i filler. Når jeg kom hjem så lå det to album av metallica i postkassa som jeg hadde bestilt, HURRA! Nå mangler jeg bare ett album på å ha alle albumene til Metallica.
Deretter bar det ned gata på bursdagsmiddag til Gunhild. Det var
veldig hyggelig. Jeg var der sammen med Mona og ei vennine av 
Gunhild som også kom fra sandane.  Det meste var fryd og gammen 
helt til jeg på vei hjem fra Gunhild får en melding fra Mona om 
at mitt kjære Roseborg ble slått ut av cupen. Hele dagen som endelig så ut til å bli bra raste plutselig sammen.

Hvordan i huleste er det mulig at Rosenborg som har så å si bare vunnet i hele høst skal bli slått av Sandefjord 2-5 på hjemmebane! Jeg som hadde gledet meg til cupfinale og gullfest i høst. 

For å se positivt på det så er jeg endelig frisk igjen, min nye eksterne MyBook fungerer fint, Den nye rygsekken er kjempegod og det er sol i Bergen. Man kan vil ikke ønske seg mer, men det hadde vært så utrolig deilig med cupfinalen for å bevise at Rosenborg er tilbake å på vei til topps! En får ikke sagt det mange nok ganger: "Vi e alltid me rosenborg!"