henne hen e romme mett d!

tirsdag, oktober 03, 2006

Ensomhet...

Noen ganger har jeg lurt på hva jeg skulle ha funnet på hvis jeg ikke hadde internett i leiligheten. Ettersom jeg ikke hadde kommet til å jobbe med skole i mer enn et par timer hver dag ville det ført til at jeg da hadde minst fem timer til overs. Noe ville gått med til musikk, men allikevel så ville det bli ufattelig kjedelig. Kanskje hadde jeg begynt å lage litt mer krevende mat i stedet for pytt i panne og pizza. Kanskje ville jeg begynne å lese bøker, kanskje male litt, kanksje bli med i et frivillig verv på kvarteret eller teknikerkroen. Hmm...det er egnetlig ganske mye en kan gjøre sånn bortsett fra å fordype seg i verdensveven...

I morgen er det krik igjen. Enda en dag med trening for treningsnarkomane Bjørnar. Skal for en gangs skyld prøve å trene uten å gå helt tom. Vel, tiden vil nok vise.

Må bare helt til slutt nevne at siden jeg flytta i august så har det bare regnet skikkelig et par dager. Regnet i Bergen lar vente på seg med andre ord. Har også passert 2500 sanger på telleren på last.fm *hurra*.