henne hen e romme mett d!

tirsdag, oktober 10, 2006

Jeg vil ha SNØ!!!

Siden jeg har en tendens til å hate mandager så prøvde jeg i dag å 
rette på dette. FriFlyt sin filmturne hadde i dag kommet til Bergen 
og jeg gledet meg veldig.

Går ut av min lille kjeller, det regnet kraftig, men jeg har av en eller annen merkelig grunn vent meg litt til det. Kommer ned på Ole Bull Scene og setter meg godt til rette med en kald halvliter. Etter 5 min av bildeshowet som var før filmene skulle vises slo det meg: Jeg vil ha SNØ! Deretter slo det meg at i Bergen ligger snøen maks i et par dager hvis den i det hele tatt kommer. Enda en grunn for å ikke bo i denne byen, men her har jeg altså endt opp.

Helgen ellers har vært veldig fin. Startet med at jeg møtte søstersen som var på vei hjem til høstferie. Spiste på Mongolsk resturant, anbefales på det varmeste, før hun dro videre. På lørdag møtte jeg bjørn, roger, tom og anders. Pizza på peppes er fortsatt en fin greie. Møtte seiner Kathrine som også hadde høstferie. Fikk høre hvor fantastisk det er å være stipp på verket...

Mandager er som sagt ikke helt min greie og var også i dag ikke noe unntak. Jeg gidder liksom å ikke ta tak i noe som helst. Det har kanskje noe med at jeg burde ha vasket litt og har en ukes oppvask stående på benken. Mandagen er nok den dagen hvor jeg savner trondheim og trøndelag mest. Har ikke noe med vaskinga å gjøre, siden jeg aldri kommer til å bli noe flink til å  vaske.