henne hen e romme mett d!

søndag, november 12, 2006

Ukeslutt

Ja da var enda en uke gått gitt. Tida går egentlig ufattelig fort. Denne uka har jeg faktisk begynt så smått å få litt mer motivasjon for skolearbeid. Har vært på opptil flere forelesninger og jobbet ganske mye med mekanikk. Begynner så smått å ligne på en student igjen. Nå er det bare tre og en halv uke til eksamen. Det er litt skremmende, men innerst inne har jeg trua på at jeg skal stå. Tiden vil vise.

Denne uka har jeg forøvrig trent to dager, fortært alt for mye sjokolade og cola, spist pytt i panne til middag fire dager, spist toast hver dag. Må kanskje prøve å få litt mer variert kosthold. Skader kanskje ikke å prøve å kutte litt ned på snop.

Sitter og er litt spent på hva kvelden vil bringe. Av en eller annen merkelig grunn så meldte jeg meg til tjeneste som lydtekniker i Norkirken og i kveld skal jeg styre lyd på min første gudstjeneste. Ganske interresant egentlig, men med mine forkunnskaper så er jeg veldig spent på hvordan det skal gå. Det verste som kan skje er jo at jeg ødelegger alt utstyret til flere hundre tusen...

Ellers så begynner høstværet i Bergen å slå til for fullt. Det har vel regnet hver dag den siste uka. Ikke konstant vel å merke, men det har ikke gått en eneste dag uten at det har regnet. Det positive er jo at dette visstnok ikke er så ille sammenlignet med det som kommer...