henne hen e romme mett d!

tirsdag, november 14, 2006

Gode dager og dårlige dager...

Dagen i dag har vært en slik dag hvor jeg ikke har giddet så veldig mye. I går var jeg ved ganske godt mot og regnet mekanikk som om jeg skulle fått betalt før jeg dro på KRIK. Merket dog på veien hjem igjen at jeg var litt tung i hodet og ikke var i samme form som etter treningene forrige uke. I dag våkna jeg tidligere enn vanlig, noe jeg bare gjør hvis det er noe ekstraordinært, og var ganske tett i hodet. På skolen gjorde vi de siste forbredelser til fremføring av prosjekt i morgen (ergo alt som skulle gjøres). Kom hjem fra skolen og hadde mest lyst til å legge meg rett i senga å sove resten av semesteret, men når jeg så at jeg hadde fått stipend så ble det meste litt bedre. Jeg kunne med andre ord gå på butikken å kjøpe litt mat, har ikke hadd så mye penger å handle for siste uka.

Det skal sies at jeg er i litt bedre form nå. Etter ei kanne kaffe og litt sjokolade føler jeg meg ganske ålreit. Fikk også brukt mine datakunnskaper til noe fornuftig ved å hjelpe Elisabet med linkene på bloggen sin.

Tror nok imidlertidlig jeg kommer til å skippe KRIK i morgen siden jeg har prøve på torsdag og fortsatt ikke har vært igjennom alle kapitlene som vi har prøve i. Har forøvrig praktisk tegneprøve på fredag og mekanikkinnlevering på fredag så det er da nok å henge fingrene i for en demotivert ingeniørstudent. Denne høsten kommer jeg nok til å huske i lange tider.

Det skal da sies at det jeg er mest lei av for tiden er det fuckings regnværet her i byen. Det går ikke en eneste dag uten at det regner. Det er ikke snakk om duskregn heller. Det er som om noen sto der med en brannslange og sprutet på deg fra andreetasje. Savner snøen jeg...