henne hen e romme mett d!

mandag, november 13, 2006

En liten oppdatering på mitt liv.

0. Dette gjør jeg akkurat nå?

Har nettopp spist en porsjon Pytt i Panne. Sitter foran pc'n og vurderer om jeg skal på KRIK eller ikke.


1. Hvor bor du?
Nå; Bergen. Ellers; Rissa


2. Hva arbeider du med?
Prøver å motivere meg nok til å jobbe med studier i mariningeniør


3. Hvilken bok leser du akkurat nå?
"Så lenge det er tvil er det håp" av Lars Lillo-Stenberg


4. Hvilken artist ligger i cd-spilleren din?
BigBang


5. Hvilket motiv har din musematte?
En dame som står på en strand med en jorklode ved føttene.


6. Hva er ditt favorittbrettspilll?
Settlers og Carcasonne


7. Favorittblad?
Pondus


8. Favorittduft?
Nyvasket hus med juleduft

9. Yndlingslyd?
Lyden på hytta. naturlig stillhet uten lyd av motorer eller annen elektroniske dubeditter.

10. Verste følelse i verden?
Når du ikke får puste


11. Første du tenker om morgenen?
At det er ufattelig deilig å slå av vekkinga og sove videre. Evt. DOH! det regner i dag og...


12.Yndlingsfarge?
Blå


13. Hvor mange ganger rekker telefonen å ringe før du tar den?
Alt fra 3 til 6 tror jeg.


14. Hvis du av en eller annen grunn skulle skifte for- eller
etternavn, hva skulle det være?
Har lagt til et mellomnavn allerede så jeg tror ikke det blir så mange fler, men det må jo eventuelt bli et artistnavn, eller hvis min kommende kone har et ufattelig pent etternavn...


15. Hva skal ditt barn hete/dine barn hete?
Johannes


16. De (n) viktigste i verden for deg?
Jesus, Familie og venner


17. Favorittmat akkurat nå?
Brosjan sin lasagne! og burgern på Hard Rock café

18.Sjokolade eller vaniljeis?
Vaniljeis


19. Liker du å kjøre fort?
Må nok si ja der. Det gir et lite kick å kjøre ekstra fort.


21. Tordenvær- flott, eller skremmende?
Tordenvær er ufattelig fascinerende og hyggelig, men har og fått oppleve at det er ufattelig farlig.


22. Hvilket merke var din første bil?
Det vil nok tiden vise, men jeg vil tippe på Volvo eller Audi.


23. Drømmebil?
Porsche 911 Turbo eller en Jaguar XJR


24. Hvis du kunne velge å møte en bestemt person (død el levende)
Farfar


25. Favorittdrink?
San Fransisco og Rom m/cola


26.Hva er ditt stjernetegn?
Krepsen


27. Spiser du stilken på broccolien?
De få gangene jeg spiser broccoli så gjør jeg nok det ja.

28. Hvis du kunne velge et hvilket som helst yrke, hva skulle det
være?
Vokalist i et pop-rock-/skranglepopband

29. Hund eller katt?
Tror nok jeg ville tatt hund, krever litt mere stell, men har hatt katter i hele barndommen og har egentlig ikke så mye overs for katter lenger.


30. Har du noensinne vært forelsket?
Ja, men det begynner å bli en stund siden.

31. Hvor mange fingre på tastaturet?
Hvis jeg skal skrive aktivt, f.eks i skrivende stund, så bruker jeg alle ti. Når det gjelder surfing på nettet og andre ting varierer det fra tre til ti.

32. Hva finnes under sengen din?
Har en seng som ikke er åpen under, men jeg tipper det er noen hybelkaniner under der.

33. Favorittall?
25

34. Hvilken sport ser du helst på tv?
Fotball, skiflygning, Tour de France og offpiste ski/snowboard


35. Hvem/hva kan gjøre deg lykkelig?
Venner, eller noen andre som gir et uventet kompliment, Finne en cd som jeg har ønsket meg på tilud.


36. Huslige prosjekter eller annet, som opptar deg mye for tiden?
Må vel bli vasking av klær og oppvask.

37. Hva var den siste filmen du så på kino?
Det husker jeg ikke... Kanskje Istid 2


38. Hvem av dine venner er du mest misunnelig på for øyeblikket?
Bjørnulf, han går på folkehøyskole



Jeg fikk denne remsa på mail av andreas og jeg tenkte at det var letter å poste den på bloggen enn å begynne å videresende den i hytt og gevær. Noe av det er jo kanskje litt interressant. Forøvrig gikk det strålende med styring av lyd i Norkirken. Var ikke så vanskelig som jeg trodde (fikk vel å merke en god del hjelp av Anders lydmann, men det gikk bra).