henne hen e romme mett d!

onsdag, november 22, 2006

Våken når det gjelder?

Hordan er det mulig å ikke våkne av tre forskjellige alarmer på en dag hvor du har en viktig mattetest klokka ni på morgenen. I dag bråvåknet jeg ti på ni. Og til alle dere som fortsatt mener at jeg er den trege trøndern som alltid går sakte osv. I dag brukte jeg et kvarter fra jeg våknet til jeg var nede på A618 på AI. Det innebærer blant annet pakking av sekk og sykling 1,5 km. Det slår nesten den gamle rekorden min. I 10. klasse klarte jeg å være på skolen 17 minutter etter at jeg våknet, men da måtte jeg sykle 3 km.

Mattetesten gikk ganske bra, men det gjorde det forrige gang også og da fikk jeg ikke godkjent. Tiden vil vise. Nå gjenstår det bare tre innleveringer så er uka over. To av de er gruppeinnleveringer og det er i og for seg greit nok. Det er bare det at jeg fikk vite at den ene på gruppe er i syden uka her! Hvem drar til syden på slutten av et semester uten å klarrere med gruppa si hva han må gjøre for å være med på innleveringen. Han sa ikke i fra en gang. Makan til drittsekk.

Jeg sitter nå i kantina på skolen og tre bord bortenforr meg, sånn skrått mot ullrikken, sitter en av de peneste jentene jeg noengang har sett. Måtte bare si det. Det har seg slik at det er ca 10% 
jenter her på bygget og av de er det ufattelig mange pene. Tror jeg 
skjønner nå hvorfor gruppa mi sliter med konsentrasjonen i kantina.

Jeg hører for tiden på Guns 'N Roses. Fant en cd av de i hylla som jeg ikke riktig husker å ha kjøpt. Tror kanskje jeg begynner å få nok cder siden jeg finner noen jeg ikke husker å ha kjøpt. Har bare skjedd en gang, så jeg tror jeg skal fortsette å kjøpe cder jeg.

Liten musikkquiz på slutten:
Hvilken sang/band:
"Some of those that work forces are the same that burn crosses"