henne hen e romme mett d!

tirsdag, november 21, 2006

To skritt fram og tre tilbake.

Etter en god periode med litt overskudd og litt motivasjon for studier har jeg klart å gå litt tilbake til der jeg var for en måned siden. Det føles som om jeg får en indre uro når jeg setter meg ned for å jobbe med studiene. Jeg som hadde håpet på at jeg skulle klare meg igjennom siste tre ukene, men det ser litt mørkere ut nå. Har en liten mattetest som jeg må bestå i morgen for å kunne gå opp til eksamen. Siste prøven i mekanikk er på mandag og siden det gikk dårlig på de to første må jeg prestere over normalt på den siste for å stå i faget. på fredag er det to uker til matteeksamen. Så har vi jo mappeinnlevering på fem gruppeoppgaver, glemte nesten den. Da er det jo helt fantastisk at motivasjonen til lille børni har valgt å gjemme seg. Den har gjemt seg like godt som min første kazoo. Den bare forsvant sånn helt plutselig.

Får prøve å se på litt positive ting. Gleder meg masse til å styre lyd i Norkirken på søndag. På fredag er det en måned igjen til Jul. I  dag regnet det nesten ingen ting. Antall besøkende på bloggen min har hatt en positiv trend, noe som er bra! Merker at blogging fører til litt bedre humør, men hvis dere ikke hører noe mer fra meg så skjønner dere kanskje hvordan mattetesten gikk.