henne hen e romme mett d!

lørdag, november 25, 2006

Ståoppjazz

Hvorfor skal det være så vanskelig å være effektiv når en skal lese
til eksamen. Har nå jobbet i ca. fem timer med mekanikk. Dette er ganske bra siden det er lørdag og det er meg det er snakk om, men jeg har ikke løst veldig mange oppgaver. Effektivt kunne jeg sikkert gjort like masse på en til to timer. Har litt mangel på motivasjon, så hvis det er noen der ute som har et bra triks så er jeg mer enn gjerne mottakelig for slikt!

Siden det er lørdag må en finne på noe på kvelden tenkte jeg. Siden jeg er gutt så passet det dårlig med at enkelte skulle ha jentekveld. Etter å ha sjekket litt rundt om kring så tror jeg jeg ender opp på kvarteret i kveld. Der er det ståoppjazz med den litt sære franskmannen Pierre Bastien som det sto på hjemmesida. Det blir ganske spennende siden jeg aldri har vært på jazzkonsert med veldig eksperimentell jazz, eller hva man skal kalle det. Håper det blir bra. Koster uansett bare 30 kroner så da sprekker ikke budsjettet helt.