henne hen e romme mett d!

fredag, november 24, 2006

Snart helg!

Endelig er jeg ferdig med ukas obligatoriske skoleoppgaver. Nå gjenstår 
bare en matteforelesning før det endelig er helg. Ikke at den kommer til å bli så bra. Skal jobbe med mekanikk hele helga, men det er jo allikevel helg!

Etter to dager med fint vær måtte novemberstormen atter komme tilbake til Bergen. Visstnok meld ganske rufsete vær hele helga, men det har jo ikke noe å si siden jeg skal sitte inne å jobbe med skole! Fant ut at det er bare 14 dager til eksamen i matte så det blir noen fine dager med jobbing. Vet ikke om jeg får ta eksamen enda, men jeg venter i spenning.

Sånn bortsett fra skole så har Rebecca bursdag i dag! Grattis!!! (Hun blir sikkert glad om du stikker innom og skriver en bursdagskommentar i bloggen hennes!) Hvis du skal i Norkirken på søndag så gå på G17. Jeg skal nemlig styre lyd på G20, så jeg garanterer ingen ting.

24. November 1859 gir Charles Darwin ut sitt hovedverk "Artenes opprinnelse". I 1971 hoppet D. B. Cooper ut i fallskjerm fra et fly med $200 000.(er nylig med i serien Prison Break hvis det hørtes kjent ut.