henne hen e romme mett d!

søndag, november 26, 2006

Hvor blond går det egentlig an å være?

Da jeg stod opp i dag så satte jeg meg som alltid foran dataen og 
sjekket litt forskjellige nettaviser og blogger. Kom over et ufattelig bra innlegg fra Gunn Samantha i Byens beste bosted. Trodde egentlig ikke at det fantes så blonde jenter, men det gjør det tydeligvis. Dere må bare se den videoen.

Var på kvarteret i går kveld. Det var en høydare! Var først på Såoppjazz hvor det var en dame som jeg ikke husker navnet på og Pierre Bastien som spilte. Trodde egentlig det ikke var så stor interesse for jazz, men storelogen var stappa full og det var bare så vidt jeg kom meg inn døra. Nok en gang fikk jeg bekreftet hvor kjekt det er å være 196 cm. Hadde på meg sko med oppbygd hæl så jeg var vel nærmere 2 meter. Jeg kunne se godt over alle de andre. Litt kjipere for den utrolig søte jenta på snaue 160 cm som kom rett etter meg. Jeg tror jeg må slutte å bli betatt av lave jenter. Dt er jo så mange der ute som faktisk er høye så hvorfor skal jeg da finne ei som når meg til albuen?

Etter ståoppjazz var det bare å ta turen ned til Tegleverket hvor The Bloddy Hollies spilte. Var en slags punkrock vil jeg tro. 
Typisk britisk og ufattelig bra. Anbefales på det varmeste, men 
jeg tror de er ferdig med sin norgesturné for denne gang. 
Konklusjonen for kvelden var vel at jeg fikk med meg tre 
ufattelige bra konserter for bare 30 kroner. Helhus på Kvarteret
er jo bare genialt spør du meg!