henne hen e romme mett d!

mandag, november 27, 2006

Ferdig med ett fag! Bare to igjen...

I dag var siste prøve i Mekanikk, ergo er jeg ferdig med mekanikk.
Føles ikke helt som jeg kan alt jeg burde ha kunnet og det er jo ikke sikkert at jeg står i faget, men jeg er nå en gang ferdig med det. I morgen skal mappen i Teknologi og samfunn innlevers. Da blir jeg ferdig med det faget, så gjenstår bare matteeksamen neste fredag. Må nok masse jobbing med matte fremover for at jeg skal ha sjans til å bestå den, vet heller ikke helt om jeg kan gå opp til eksamen enda. Den siste prøve som jeg måtte bestå hadde jeg sist onsdag og har enda ikke fått vite svaret. Venter litt i spenning.

I går styrte jeg lyd i kirka helt alene. Litt merkelig opplevelse egentlig. Forrige gang var jeg sammen med en annen som også var ganske fersk, men da var vi to og han som styrte storskjermen var også lydmann så vi var sikra. I går var det bare jeg som satt der og skulle liksom ha full kontroll. Gikk ganske greit egentlig, eneste brøleren var vel at det ikke var noe lyd i monitoren til sangerne på første sangen etter talen. Nå er jeg ferdig med mine lydstunt før jul, men jeg satser på å komme sterkt tilbake!

Det ganske merkelige med Bergen er at selv om det er i slutten av november så er det 12 grader ute og på ingen måte antydning til snø. Da er det litt kjedelig at jeg digger snø og vinter. Har hørt rykter om at det er lite av begge deler her i byn, men nok om det for denne gang nå er det tid for KRIK.