henne hen e romme mett d!

torsdag, desember 14, 2006

Home sweet Home

Nå er jeg endelig kommet hjem til mitt kjære Rissa! Ufattelig deilig og komme tilbake til kjente omgivelser. Var på shopping i Trondheim i dag og møtte Rebecca mens hun enda var i byn. Ble egentlig ikke så mys shopping, men det ble ein genser, ein julegave til mor og to cder henholdsvis Robbie Williams og Hellbillies. Dagens høydepunkt var vel egentlig når jeg var innom Østlund skredderi og bestilte meg Bunad! Når brosjan gifter seg til sommeren så må man jo ha rett klesstil så da er det bare å bla opp!

Fikk meg en ganske stor overraskelse når jeg kom hjem. Mitt i stua sto store stresslesser! De hadde visstnok kjøpt de for lenge siden uten å nevne det i så mye som en bisetning. Nå blir det bare enda mer genialt å sitte henslengt foran TV'n å se på dårlig nattkinoer på NRK1!!!