henne hen e romme mett d!

tirsdag, august 28, 2007

Og jeg som trodde jeg var ferdig med norsk.

Etter å ha erklært opp i mente i 3.klasse at jeg aldri mer skulle ha norsk mer så har jeg altså nå endt opp med å ha 10 timer norsk i uka. I tillegg skal jeg skrive en oppgave på nynorsk som jeg ikke skjønner bæret av og begynner å bli alvorlig lei av vokabularet som er i fagtekster om norsk. En må ha en stor fremmedordbok med seg over alt for å i hele tatt få med seg innholdet. Musikkdelen av studiet er ganske gøy da, selv om vi ikke har kommet helt i gang. Miljøet i klassen virker også veldig bra og hvis jeg klarer og jobbe konstruktivt med skolearbeidet, noe jeg er skikkelig dårlig på, så kan dette bli noen helt fantastiske år.

På onsdag skal Rosenborg spille siste kvalik før eventyret starter på nytt.
"Ja vi ælske RBK og Champions League!"