henne hen e romme mett d!

mandag, juli 30, 2007

Long time no see

Nå har det gått en god stund siden jeg var aktiv innenfor denne verden som jeg før var avhengig av. Derfor er det på tide med en liten oppdatering.

Den siste måneden har jeg vært scenevakt på Skjærgårds, oppholdt meg en hel uke på en folkehøyskole i Fredrikstad uten egentlig ha noe å gjøre og ikke ha fint vær. Plutselig fikk jeg en svigerinne over natten. Det ble tidenes matkavalkade med en middag på rundt 300 minutter. Endelig godt at det var medberegnet på bunaden så ingen knapper røk. Jeg har fått et kunstig hofteledd. Dette har verken jeg eller musklene mine vendt seg helt til. Har fått masse restriksjoner i bevegelighet fram til starten av oktober så det blir en rolig høst. Jeg har kommet inn på Allmennlærer med musikk på høyskolen i Bergen og blir nå musikklærer og ikke Ingeniør som egentlig var planen. Det er ikke så stor forskjell da, eller...

Med andre ord har det skjedd masse som jeg burde blogget om tidligere, men jeg har altså ikke dette. Jeg skal prøve å oppdatere litt oftere, men lover ikke noe før jeg er tilbake som student i Bergen. Da skal jeg skjærpe meg.

Har kanskje ikke nevnt at jeg har flyttet nok en gang. Tredje gangen på ett år. Nå har jeg endt opp i ei treromsleilighet rett ved Brann stadion. Der skal jeg bo sammen med Mona og vi er åpne for besøk når som helst så det er bare å stikke innom.