henne hen e romme mett d!

fredag, juni 08, 2007

En liten oppdatering.

Først må jeg si at jeg er overveldet av at det faktisk er mellom fem og ti lesere innom denne bloggen hver dag selv om jeg ikke har oppdatert på en god stund. For det har blitt en stund siden jeg har postet noe her. Det skyldes kanskje at jeg er hjemme i Rissa og ikke gjør noe spesielt om dagene. Jeg har endelig fått operasjonsdato for hofteleddet mitt. 1. juli skal det skje så det blir akkurat tidssnok til min brors bryllup. Dagen går med til opptrening og litt sysling med forskjellige ting i huset. Det blir også en del spilling med orginalbesettningen i Øvre Leira Samspelarlaug. Altså brettspilling ikke så mye instrumenter. Jeg beklager til mine trofaste lesere hvis det ikke blir så jevnlig oppdateringer i løpet av den nærmeste framtid, og med nærmeste framtid så mener jeg over sommeren. Satser på å komme sterkt tilbake til høsten når nok et semester starter. Blir det Bergen eller Trondheim tro??? Time vill shåv!