henne hen e romme mett d!

mandag, april 30, 2007

Helgens aktiviteter!

Jeg har aldri før vært med på en fest med så mange ukjente mennesker før. Festen var i anledning Kristin og Ole Eivind sin bursdag. Jeg kjente bare Kristin og ingen av de andre 30 som var innom leiligheten i løpet av kvelden. Jeg følte jeg løste det på en fin måte siden jeg er en som ofte ender opp på kjøkkenet på fester og der er det bestandig mange som fikser drinker eller bare henger. Jeg er en fantastisk kjøkkenhenger på fester.

Jeg klarte å ikke gjøre så mye ut av meg helt til Kristin kastet en gitar i fanget mitt og ba meg spille til allsangen. Da fikk jeg litt mer oppmerksomhet. Den ble jo tydligvis ikke akseptert når kristin sener på kvelden ba meg om å slutte å spille så hun kunne høre på musikken som sto på i bakgrunnen. Jeg spiller med andre ord ikke musikk på gitaren, men noe annet. For uten festen så har helga gått med på å spille wii og spise kebab. Bislett kebab er bare fantastisk og kommer til å bli fast inventar på mine Osloturer.

Gårsdagen gikk ikke med til stort. Det ble litt wii før Ole Eivind dro og jeg møtte søskenbarnet mitt over en kopp kaffi. På kvelden kom Mona og vi så at Rosenborg KNUSTE Brann 3-0. Siden Brann slo Vålerenga og Rosenborg knuste Brann betyr det at Rosenborg er best og kommer til å vinne serien i år! Det er en stund siden de har spilt så bra på våren.

I kveld går ferden videre til Bergen. Jeg og Elin har planer om å få til grilling i parken i morgen så det må bare bli bra. På onsdag går ferden hjem til Rissa igjen og da skal jeg fortsette å pusse opp huset etter oldefar. Neste helg har jeg planer om å finne en fest i Trondheim så er du i Trondheim og skal ha fest så er det bare å sende en melding.