henne hen e romme mett d!

mandag, april 09, 2007

En film du bør se

I kveld Var endelig hele familien samlet etter mange utflukter til alt i fra Etiopia, Japan, Danmark og Bergen. Da er det en kjent stil i familien å se på film. The Holiday endte valget op på. Jeg har hørt en del om denne fantastiske jentefilmen og må si at jeg var en smule skeptisk i utgangspunktet. Jeg må innrømme at den var mye bedre enn det jeg hadde forestilt meg. Jeg tror mye kan skyldes at den ikke var så "jentete" som jeg hadde forventet og det at Hans Zimmer hadde komponert musikken. Zimmer tror jeg er en av de beste komponistene jeg vet av når det kommer til Filmmusikk. Mannen er et geni.

Det eneste problemet med å se slike filmer er at man blir veldig klar over at man er singel selv og jeg merker at jeg savner litt å ha ei jente å kose med. Det er kanskje grunnen til at favorittsjangeren min er krigsfilmer. Der er det som oftest mer dramatikk enn romantiske scener.

I morgen skal jeg etter all sannsynlighet få min første skitur denne vinteren og det blir kanskje den siste. God natt!