henne hen e romme mett d!

fredag, mars 30, 2007

Snart påske!

På tide med en av mine små oppdateringer på hva som har skjedd i livet mitt de siste dagene. Vet ikke helt om de som faktiske er trofaste lesere av denne bloggen synes det er så veldig givende, men jeg skriver litt allikevel.

Endelig er jeg tilbake i vakre Rissa. Det tar ikke så veldig lang tid før ting er tilbake til det gamle livet. Hentet Søstersen på værnes i kveld og da var nesten hele familien nok en gang samlet. Skal nok slik som forrige gang tilbringe store deler av påsken bak disken på en bensinstasjon, men det blir penger av slikt. Ellers har jeg begynt å lete etter jobb i Rissa så det kan bli at jeg flytter hovedbasen litt nordover. Kommer nok til å besøke Bergen noen ganger i løpet av våren, men vet ikke hvor ofte dette blir. Har også planer om å reise til Oslo en tur i løpet av våren, dette har jeg nå sagt i et halvt år, og kanskje en tur til Kristiansand. Alt er vel egentlig avhengig av jobbsituasjonen. Tiden vil som alltid vise veg, eller noe slikt.