henne hen e romme mett d!

søndag, mars 04, 2007

Ukesoppdatering

Dette blir en slik post hvor jeg oppsummerer den siste uka som har gått. Det er merkelig hvor fort ting går selv om jeg egentlig ikke har noe å gjøre på om dagene. Nå er det bare 4 uker til påske. Ofte har jeg lurt på om det er lang eller kort tid. Det går an å utrette mye bra på fire uker. Det er kanskje lettere å ikke utrette noe i det hele tatt. Jeg har en plan om å skaffe meg en jobb før påske. Hvis jeg ikke får meg en jobb før påske så har jeg en liten plan om å reise hjem for å prøve meg på jobbfronten der.

Dette skulle være en post som oppsummerte den siste uka. Det hele startet med at jeg sendte noen søknader og ringte litt rundt de første dagene. Kan egentlig ikke huske å ha gjort noe mer spennende disse dagene. Egentlig husker jeg ikke en dritt av hva jeg har gjort i starten av uka. Litt skremmende egentlig, men det var tydligvis ikke noe spennende siden jeg ikke husker det. På torsdag var jeg på jobbintervju hos Hage og Maskinsenteret og på fredag hos Rørkompaniet. Dette var de første jobbintervjuene jeg har gjort så det er en god start og forhåpentligvis så blir det kanskje en jobb. Håper på Rørkompaniet siden det er bare 5 min med buss i stedet for 25 min ut til den andre som ligger bortenfor nesttun.

Fredag kveld var det klart for bursdagsfest for Ann Elin. For første gang har mine musikalske evner sjarmert en jente uten at jeg har så mye som rørt et instrument. Jeg merker at det er en ting jeg kan leve med. Bare så synd at det skjer så sjelden (siden det bare har skjedd denne ene gangen). Så neste ukes plan er å spille mer gitar og kanskje prøve å få ferdig den sangen jeg har så smått begynt på. Det der med sangtekst er en vanskelig greie altså.

Resten av helga er vel ikke noe vesentlig å skrive om. Når jeg sitter her og skriver oppdager jeg at det har ikke har blitt noen trening denne uka. Det er et stort minus i boka. Får prøve å ta det igjen til uka.
Ha en fin uke da!