henne hen e romme mett d!

fredag, mars 02, 2007

Det lille kaffekompaniet


Jeg har herved fått et nytt "stamsted" når det gjelder kaffebarer. Det lille kaffekompaniet i Nedre Fjellsmauet er bare helt fantastisk. Veldig liten, men veldig god kaffe. Nå skal det da sies at jeg ikke har rukket meg igjennom så mye på menyen (egentlig bare en mocca). Det skal med andre ord ikke mye til for at jeg skal bli overbevist. Til det motsatte er bevist så er kaffen på Det lille kaffekompaniet Bergens beste kaffi!

I dag var jeg oppe skremmende tildlig til å være arbeidsledig. Jobbintervju 8.30 er skremmende tidlig og desperat som man er så stiller man opp til alle døgnets tider. Har vært på to intervjuer nå så det er kanskje et lite håp om at jeg kan få napp. Hadde vært ganske digg å begynne å jobbe litt slik at jeg slipper å leve bare på studielån. Hvis jeg er heldig kanskje jeg kan få råd til å kjøpe et digitalt speilrefleks. Det hadde vært noe det.