henne hen e romme mett d!

lørdag, februar 10, 2007

Talentløse TV-show!

Nok en fredagskveld har jeg ligget henslengt i sofaen og sett på diverse program på TV. Etter litt zapping og etter å ha sett den alltid like gode Erin Brockovich kom jeg innom The Andy Milonakis Show. Du skal lete lenge etter en mer talentløs serie. Hele serien går ut på at en angivelig overvektig tenåringsgutt driver rundt og tuller og driter ut seg selv og alle rundt ham. Jeg synes egentlig at det er et mysterium at MTV faktisk betaler for at han skal lage slik søppeltv. Det som er enda mer sjokkerende er at Andy Milonakis faktisk er hele 31 år. Han lider nemlig av et slags syndrom som gjør at han ser ut som en tenåring og snakker som en. Jeg må si jeg ble ganske sjokkert egentlig. Både fordi han var så gammel og fordi han lager en så dårlig serie, men han blir berømt å får oppmerksomhet så da er det vel kanskje verdt d!? Slengte med et bilde så kan du selv bedømme om han ser ut som en tenåring eller en mann på 31.