henne hen e romme mett d!

tirsdag, mars 20, 2007

Du vet du er avhengig...

Nå har det gått nesten tre dager siden jeg var sist oppe å gå på internett. Nok en gang har oppkoblinga til canal digital vært lite samarbeidsvillig og jeg sitter nå på en internettkafè på galleriet. Dette fordi jeg nesten bokstavelig gikk på veggen. Å ikke ha noe å gjøre har ført til at jeg er blitt avhengig av dataen og er konstant inne på internett og dermed får jeg panikk når jeg plutselig ikke kommer inn.

Den siste uka har jeg begynt å få en forkjølelse eller noe i den duren. Det skal fint lite til før jeg går ned for telling og det er ikke så gøy når jeg prøver å skaffe meg en jobb. Siste nå er et arkitektkontor som jeg har fått tips om så jeg skal prøve å bli frisk nok til å dra ned dit å høre om de trenger en hjelpegutt.

Ny quiz på lørdag, denne gang i Norkirken så nå skal vi reise kjerringa eller hva det heter.