henne hen e romme mett d!

torsdag, mai 03, 2007

Endelig tilbake til kalde trøndelag

Etter å ha vært både i Oslo og Bergen kom jeg i går endelig tilbake til trøndelag. Her oppe i nord er vi ikke akkurat bortskjemt med finvær. I Oslo var det 15-20 grader og nesten like varmt i Bergen. På Værnes var det regn og 6+. Det er ikke så innmari kult egentlig. Får bare tenke positivt på at det kommer fint vær i Juli-August.

Internettavhengighet er en skummel greie. Nå har jeg ikke vært på internett siden mandag og allerede på tirsdag kveld begynte jeg å kjenne kribling i fingrene etter å sjekke det siste i bloggerbyen og på facbook. Det skjer som oftest ikke noen veldig store endringer, men det hender at man går glipp av noe stort. Dette kan være alt fra at noen har endret design på bloggen eller at noen har endret status for deg på Facbook, lurer på om dette kanskje kan være den samme personen. Jeg tolker det som at du vil være mer som meg siden du endret status til "Bjørnar is Kristin" på min Facebook og det tar jeg som et kompliment. Du skulle bare visst hvor fantastisk det er å være meg.

Store ting som har skjedd i dag: jeg har lært mamma å steke krumkake og jeg har skrevet min bloggpost nr. 100! (jubler inni meg siden dette egentlig var et prøveprosjekt på om det var noen som var interressert i å lese om det lite spennende livet mitt)