henne hen e romme mett d!

tirsdag, august 28, 2007

Savner nett og TV

Nå har det gått snart tre uker siden jeg flyttet inn i den nye leiligheten sammen med mona. Det er tre uker siden jeg har hatt nett noe annet sted enn på skolen (hvor jeg nå sitter og "Studerer"). Det er tre uker siden jeg har sett på TV. Det siste går faktisk ganske greit siden jeg har bodd et halvår i Bergen tidligere uten TV. Internett er derimot en ting jeg er blitt avhengig av.

Jeg får ikke sjekket mailen og alle bloggene jeg leser før jeg legger meg. Jeg kan ikke blogge når jeg vil og dette har ført til at det har blitt sørgelig få oppdateringer i det siste og jeg merker at jeg har mistet noen av de som tydeligvis har blitt mine mer eller mindre faste lesere. Og sist men ikke minst så klarer jeg ikke å holde meg oppdatert på nyheter og konserter som jeg burde fått med meg.

Hvis det nå viser seg at ikke BKK klarer å holde fristen de har satt med at vi skal være på nett på fredag så vil jeg personlig legge meg BKK for hat. Jeg vet ikke om det hjelper med å skaffe nett i leiligheten, men litt frustrasjon kan en da alltids få ut.