henne hen e romme mett d!

mandag, september 03, 2007

Motivasjon

Jeg merker jeg sliter litt med motivasjonen for tiden. Det lover ganske bra siden jeg nettopp har startet på lærerstudiet og har fire ganske tøffe år foran meg. Grunnen til at jeg sliter litt tror jeg skyldes den fantastiske norsken. Jeg trodde jeg var ferdig med norsk etter videregående, men nå har jeg norsk som den største bolken det første året.

Musikkdelen av utdanninga er jeg derimot meget motivert for. Selv om vi i koret synger på fransk og "argentinsk"(dirigenten påstår det er argentinsk, men det er jo ikke et eget språk siden de snakker spansk i Argentina) så synes jeg det er artig å synge et større verk i korsammenheng. Verket heter forøvrig "Navidad Nuestra" hvis du lurte.

Må nevnes at jeg nok en gang denne sesongen er dypt skuffet over laget i mitt hjerte. Hvordan er det mulig for et lag med gullambisjoner og bare klare 1 poeng av 6 mulig mot en nedrykkskandidat som Strømsgodset. Når de ikke klarer bedre så er det ikke noe rart at de ikke klarer seg bedre i serien. Gleder meg bare til neste år når de nye stjernene blir litt mer samspilt med de andre og RBK-systemet. Da blir det festfotball da! Blir forøvrig gankse gøy å se hvordan de gjør det på Stamford Bridge mot selveste Chelsea. Det er jo en potensiell oddsbombe!