henne hen e romme mett d!

onsdag, oktober 03, 2007

Gir snart opp St. Olav

I går var jeg på St. Olavs hospital. Jeg var innkalt til CT-undersøkelse og møtte opp med godt mot siden jeg aldri har tatt en CT før. Opptimismen gikk rett vest i det jeg fikk beskjed om at det hele var ein feil og at jeg ikke skulle ha den undersøkelsen i det hele tatt. Med andre ord har jeg reist helt opp til Trondheim for en undersøkelse jeg ikke skulle ha. Som student så har man ikke akkurat råd til noen ekstra flyturer til Trondheim. På toppen av dette så har jeg da fått en ekstra lege- og røntgentime den 11. desember. Med andre ord to nye turer hjem før jul. Nå skal jeg ut på NAV og høre hvor mye de er villige til å betale for reisene mine. Får endelig håpe at saksbehandleren min er der så jeg slipper å fortelle hele historien på nytt.