henne hen e romme mett d!

mandag, september 10, 2007

Helga kort oppsumert

Fredag: Carmina Burana! Var på generalprøven og må si at det var en helt magisk opplevelse. Selv om det blir litt mer uformelt på en generalprøve så var det en helt fantastisk opplevelse. Etterpå hadde jeg tenkt å gå for å høre The Royalties på Garage, men den konserten var litt utsatt og jeg var dyktig sliten etter en lang skoledag, trening og Carmina Burana. Dette førte til at jeg tok med meg en liten rulle med cola og dro hjem.

Lørdag: Sov lenge og fikk ikke noe spesielt ut av dagen. Laget en bedre middag sammen med mona, laks er utrolig godt! På kvelden var det duket for Quiz i Salem. Troppet opp med forhåpning om revansje fra i fjor(nest sisteplass er ikke akkurat noe å skryte av!). Vi ble et stort lag med store deler av Verket-gjengen representert. Etter en intens quiz kom vi på en fantastisk 6.plass. Deretter ble det en liten rulle med cola før, etter mye fram og tilbake, jeg dro hjem.

Søndag: Sto opp ganske tidlig til å være Søndag. Opp før 11 med andre ord. For å avslutte min usunne periode så hadde jeg Egg og Bacon til frokost. Etterfulgt av en film og tre friendsepisoder. Ble faktisk litt tid til skolereflektering før vi gikk i kirka. I går var det fellesgudstjeneste, med andre ord alle tre var samlet til en. Full kirke og bra stemning. Kirkekaffen ble hos Kathrine og det var veldig hyggelig med ligretto igjen. På vei hjem så kom det kjente Bergensregnet og det ble små elver i veiene og oversvømmelse.

Selv om det ble ganske seint i går så kom jeg meg faktisk opp tidsnok til å være på skolen 20 min før forelesningen startet. Litt kjipt å være avhengig av en buss for å komme seg til skolen.

Hvis det så skal være at du er mer enn normalt interessert i hva jeg har bedrevet helgen med så kan du bare sende en meil eller ta opp telefonen å ringe meg. (Dette forutsetter at du har nummeret mitt da)