henne hen e romme mett d!

tirsdag, september 04, 2007

Kjedelig med skole på kvelden!

I kveld holder Jonas Gahr Støre et seminar/debatt/innlegg eller noe i den duren på samfunnet i Bergen. Jeg har veldig lyst til å dra på dette og kjente iveren steg litt i det jeg oppdaget det. Skuffelsen ble desto større i det det gikk opp for meg at det er på en Tirsdag. På tirsdager har jeg nemlig dramaundervisning fra halv fire til halv sju. Ergo rekker jeg ikke å få med meg innlegget til utenriksministeren. Han tør jeg påstå er en av de dyktigste politikerne vi har i Norge og da er det kjedelig at jeg ikke får mulighet til å dra å høre hva han har å si.

Hvorfor ikke skippe drama til fordel for internasjonal politikk tenker kanskje du. Jeg har selv tenkt tanken, men hvis en er borte mer enn en gang fra drama så må man ta hele kurset om igjen så da er det kanskje ikke verdt det.

Jaja. Tilbake til den fordømte fagteksten om arbeidsmetoder i norskfaget. Jeg hadde virkelig ikke forestilt meg å sitte å skrive en slik oppgave for tre år siden, men ting blir aldri helt som planlagt.