henne hen e romme mett d!

onsdag, september 05, 2007

Tung dag

Sliten etter 9 timer på skolen. Kom hjem først klokka halv åtte etter å ha snakket i en ti-femten min med et jehovas vitne. Ganske hyggelige mennesker egentlig. Hun ble faktisk rørt i det jeg sa at jeg trodde på Gud.

Fikk ikke bot'ene på cs til å funke. Har spilt det alt for lite til at jeg kan hevde meg på noen onlineservere. Cz er ikke like morro, men det er da ganske avkoblende.

Nok en gang klarer jeg ikke å holde målet om å være i seng før midnatt slik at jeg kan få inn en skikkelig døgnrytme.

Fikk flyttet CT-undersøkelsen og bestilt fly hjem til "høstferien". Lurer på om jeg skal reise hjem igjen via oslo. Har gjort det før og det ble en suksess. Det er tross alt ikke så mye dyrere enn direkte fly. Får i tillegg møtt gjengen der hvis de er hjemme da!

Trøtt!!!
Natta!