henne hen e romme mett d!

lørdag, september 29, 2007

oppdateringer!

Plutselig har det gått alt for mange dager siden jeg har postet. Jeg trodde jeg var inne i en god rytme, men det skal ikke mer enn en praksis til så er den ødelagt igjen. Hva har jeg da gjort de siste to ukene. Jeg har vært i praksis i en femteklasse. De er ganske skjønne små unger som er enormt begeistret over studenter. Bortsett fra det så har det ikke skjedd så veldig mye her. Det største var vel teater med August Strindbergs "Faderen". Utrolig hvor onde og utspekulerte kvinnfolk kan være egentlig. Et fantastisk psykisk drama. Litt treg start, men en fantastisk andre akt.

På mandag reiser jeg hjem til kjære Rissa. Blir der helt til onsdag så hvis det er noen som er sugen på en kopp kaffe eller en dyp samtale om krig og fred og sånn så er det bare å ta kontakt. På torsdag kommer jeg til Oslo og er der til søndag. Med andre ord et stykk hektisk uke. Er veldig åpen for ting å finne på. Om det er festivitas, konsert, kosekveld eller spill så er jeg med.

Skal forøvrig prøve å komme tilbake til den gode bloggerytmen jeg hadde slik at det faktisk kan være litt givende å lese denne bloggen.