henne hen e romme mett d!

onsdag, mai 14, 2008

Alle gode ting er 183!

Da er det altså 183 dager siden siste post. Det tror jeg bestemt er ny rekord! Er nå inn i en hektisk eksamensperiode. Har nettopp vært på trening og tror jeg aldri har vært så nær ved å spy etter en intervalløkt på romaskin. Ganske deilig nå et par timer i ettertid, men håper jeg slipper med krampe i låra på lesesal i morra!

Må si Norges lag i ishockey imponerer mot Canada i VM! Nå etter 2. periode ligger de under 5-2, men jeg synes de frem til midten av perioden spiller på høyde med Canada og det sier ganske mye siden de tross alt er et av verdens beste, om ikke det beste landet i verden!

Selv om jeg nå har lagt inn en ny post så vil jeg ikke bli så stor i kjeften at jeg skal begynne å blogge jevnlig igjen, men jeg tror nok ikke det blir 183 dager til neste post!