henne hen e romme mett d!

fredag, oktober 05, 2007

Back in the capital

Da har jeg endelig rotet meg tilbake til vår kjære(?) hovedstad. For første gang så klarte jeg faktisk å få en ganske god søvn på toget og var nesten uthvilt når jeg kom til Oslo S.

I går var jeg på Colloseum og så Ratatouille sammen med Kristin og noen av hennes vener. Det var ett stykk fantastisk animasjonsfilm og jeg satt til tider å riste av later og var egentlig ganske fornøyd med det hele kvelden. Fikk spilt president på kvelden og selv om jeg ikke spilte så fantastisk bra så var det en fin kveld. Det hele toppet seg da jeg rakk den siste bussen fra smestad med fire minutter. Hvis ikke så hadde det blitt en lang gåtur hjem til Bjørnulf og Johan.

Is som dessert etter frokost etterfulgt av et slag carcassonne er ikke så verst det heller.