henne hen e romme mett d!

torsdag, mai 22, 2008

Ferdig med to av fire!

I dag var det eksamen i bruksgitar som stod på planen. Følte det gikk bra. Samspillsangene satt bra og de to individuelle gikk helt greit. Så nå er jeg ferdig med to av fire eksamener i vår. Hadde hjemmeeksamen i norsk for et par uker siden. Den gikk vel sånn middels godt. Kjipt å ha skrivesperre når en har eksamen. Nå på mandag så står pedagogikk for tur og den er vel den eneste som jeg frykter ikke går så godt. Er et ufattelig stort pensum for å være bare 10 studiepoeng. Med andre ord så er det to færre studiepoeng enn Tekstkunnskap, som det var hjemmeeksamen i. Dette er for meg helt uforståelig, men så har jeg egentlig aldri skjønt meg helt på høyskolen da.

PS: Fra i morgen av blir det kanskje streik ved Høyskolen i Bergen og dette kan medføre at eksamen ikke blir gjennomført på mandag, men blir utsatt til en uvisst dato. Det er en ganske merkelig situasjon og kan føre til store endringer for mine planer fremmover, men det får vi komme litt tilbake til!